Black Tulip Beauty

Lila őszi smink

2017. szeptember 17. 21:43 - blacktulipbeauty

Ha őszi színekről beszélünk egyértelműen a lilás, bordós árnyalatok jutnak eszünkbe. Mostanában pedig nagyon sok lila rúzs jelenik meg, amelyek az évszakhoz illenek. De mit csináljunk, ha nem szeretnénk csak azért venni egy ilyen extra árnyalatot, hogy kipróbáljuk tetszik-e egyáltalán nekünk is? Illetve hogyan lehet olyan szájhangsúlyos lila sminket csinálni ami akár hétköznapra is megfelel?

dsc_0433_02_005.JPG

A szempilláim tövében felül és alul kihúztam fehérrel (Rimmel London, Soft Kohl,071 Pure White), hogy kiemeljem a rákerülő festék színét. Majd a Rimmel Exaggerate 220 Perfect Plum automataszemceruzájával kihúztam felül és alul kívülről nagyjából a szemem közepéig. Egy picit cicásra alakítottam a szélét, de nem húztam nagyon túl a szememen a vonalat, csak kissé hegyesre hagytam. Majd ugyanezzel a ceruzával kihúztam a szám és ki is töltöttem. Ez a szemceruza elvileg vízálló, ezt nem teszteltem, de nem kenődik fel a felső szemhéjamra, és kibír egy teljes napot anélkül, hogy elmozdulna ami az én zárt szemhéjamon kész csoda. Szájra magában nem ajánlom, egyfelől elég ijesztő színe van rajta, másfelől minden barázdát kiemel.

dsc_0379_02_006.JPGA belső szemzugomba, illetve az alsó szempillasorom alá a belső szemzugomtól a közepéig felvittem az Essence  The metals 07-es árnyalatú szemhéjpúderét. A számra pedig a szemceruza felé felvittem a Lovely K-lips folyékony matt rúzsát Lovely lips árnyalatban. Így szemceruzás alappal ez talán kissé kevésbé tartós, de így is sokáig megmarad az ajkaimon a kapott szín pedig az egyik kedvencem mostanában.

dsc_0435_02_004.JPGHa tetszett kövessetek facebookon és instagramon, hogy ne maradjatok le az újdonságokról. :)

Szólj hozzá!
Címkék: Smink

A bejegyzés trackback címe:

https://blacktulipbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr6412872230

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása