Black Tulip Beauty

10 perces megoldás- Jóga kezdőknek

2016. november 19. 09:11 - blacktulipbeauty

Az egészséges élethez elvileg napi húsz perc mozgás szükséges. Ezt pedig nem váltja ki 100%-ban az sem, ha hetente kétszer mozgunk közel másfél órát. Ugyanakkor erre se feltétlenül van mindig időnk, illetve, ha magára a sportra lenne is, általában a felkészülési idő elég hosszú. (Eljutni a konditerembe, átöltözni, utána tusolni... már a gondolattól elfáradtam :D). Erre a problémára próbál megoldást találni a 10 minutes solution sorozat. Ez egy dvd sorozat, amin ténylegesen tíz perces edzésekből felépített programok kaptak helyet. Egy dvd-n öt edzés kapott helyet, és úgy vannak felépítve, hogy ha az egészet végigcsináljuk, akkor a teljes testünket átmozgassuk. Persze, ha erre nincs időnk az is jó, ha minden nap egyet, esetleg kettőt csinálunk végig. Egyfelől azt senki nem mondhatja (hihetően), hogy ő nem tud tíz prccel korábban kelni. Másfelől pedig én azt tapasztaltam, hogy ìgy sookal hamarabb válik rutinná, mint ha mondjuk heti kétszer csilálunk valamit.

51x3hbkcbll_sx522.jpg

Angolul megtaláljuk a YouTube-on, vagy megrendelő e bayről is, ha jól láttam. Illetve, ha nem beszéltek esetleg angolul, akkor a Booklineon, vagy a Libribiben is megtalálható.

Első tapasztalatom ezzel a sorozattal a Jóga kezdőknek című rész volt. Ezt anya kapta ajándékba, és vagy három hónapig nem keltette fel különösebben az érdeklődésemet. Egyfelől a szokásos, nincs nekem annyi időm monden nap volt az indokom, másfelől,  hogy ha már jógázok azt úgy szeretném, hogy közben ki is javítsa a mozdulataimat egy hozzáértő. Aztán két hónap után mondta anya, hogy kpckásodik a hasa és ezgaddig mondogatta, hogy én is elkezdtem.

Én reggel szoktam tíz percet csinálni. Arra még nem sikerült rávennem magam, hogy kettőt is végigcsináljak, ahhoz túl korán kellene kelni (jó, tudom, plusz tíz perc...). Kb két hónapja csinálom és azóta egy alkalmat hagytam csak ki, pedig elég lusta szoktam reggel lenni.

Maga az edzés, nyagyon nyugodt és lassú mostulatokra épül. Biztosan nem fogtok nagyon megizzadni közben és nem is terhel meg,  ugyanakkor ha nem szoktatok edzeni garantáltan érezni fogjátok az izmaitokon, hogy valami történt. Ami nagyon szimpatikus benne, hogy abszolút megcsinálható mozdulatsorokat mutat, olyan tempóban amit egy kezdő is követni tod viszonylag kényelmesen. Emellett, mivel nem jgrálós, az alsó szomszédot se fogjuk zavarni :).

És az eredmény:meglepő módon tényleg látszik, rajtam, hogy csinálok valamit, szerintem jobban, mint amikor "aktívan sportoltam". Szóval érdemes kipróbálni :).

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://blacktulipbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr1711972982

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása