Black Tulip Beauty

Nivea micellás samponok - teszt

2018. augusztus 08. 09:59 - blacktulipbeauty

Ezt a két sampont (Micellás erősítő sampon vízililommal, Micellás tisztító sampon citromfű kivonattal) trnd rojekt során kaptam, és már nagyon ideje írni róla, mert már vége is a projektknek. Ez most (kivételesen :D) nem lustaságból ne sikerült, hanem, mert mielőtt egy samponról véleményt mondok szeretem legalább háromszor használni. Ez pedig, úgy hogy mindkét sampont tesztelni akartam eltartott máig, de hogy átfogóbb véleményt udjak mondani, lehet, hogy kellett volna még két hét. Egyébként ez már egy pozitívum, hiszen nem kellett két naponta hajat mosnom, ami kifejezetten előnyös.

Szóval következzen a teszt, ami egyben összehasonlítás is a két samponról. (Az idézetek nem feltétlenül pontosak, de szemléltetés céljából szerintem hasznosak, remélem picit viccesek is. :)

Mindkettőben nagyon pozitív, hogy szilikonentes. Nem tapad rá sem a hajra sem a fejbőrre, így nem okoz lerakódó korpát sem, ami nekem kifejezetten hasznos.

dsc_0955.jpg

Csomagolás és állag
A csomagolásuk szép és szerintem nagyon praktikus.  A teteje "bilenős" ami jó, mert nem nílik ki magától, de nem is nehéz kipattintani (mint némely másik samponnál), biztos nem törik le miatta a körmünk. Az állaguk is egyformán géles. Könnyű használni, nem folyik jobban mint kéne, így nem kell attól tartani, hogy kifolyik használat előtt a tenyerünkből. Ugyanakkor nagyon könnyű eloszlatni a hajon, így nem kell sokat használni belőlük (emellett nagyon habzik, azért sem).

dsc_0545_1.jpg

"Nagyon csípi a szemem, nem látom a hatást még."
A vízililiomosról nincs tapasztalat, de valószínűleg az is a citromfüveshez hasonlóan jobban csípi a szemet, mint sok másik sampon, ugyanis az összetevő lista második helyén a nátrium-dodecilszulfát (hétköznapi nevén szulfát) áll, és valószínűleg ez okozza ezt a hatást. Így sem gyerekeknek, sem a molekulára allergiásoknak nem túl előnyös, de legalább jól habzik, jól tisztít. Illetve ennek ellenére is megfelelő pH-ja a fejbőr számára, nem hagy kellemetlen érzetet. 

Illat
A vízililiomos samponnak teljesen semleges illata van szerintem, nem tudnám felidézni. Nem kellemetlen, de nem is különleges. Nálam nem elvárás, hogy egy samponnak varázslatos illata legyen, szóval nem nekem teljesen megfelel.
citromfüvesnek nagyon finom, frissítő citrusos illata van. Tényleg zseniális, feldobja az ember reggelét. Talán az egyik legjobb tulajdonsága a terméknek.

"Ez már majdnem ápolja a hajam."

dsc_0968.jpg

A vízililiomos sampon számomra picit csalódás volt, mert úgy gondoltam ez lesz a megfelelő, hiszen erősítő hatást ígér, nekem pedig elég vékony szálú, gyenge hajam van. Ugyanakkor az én hajam csak kócossá tette (bár az is lehet, hogy ilyen lenne a hajam erősen, ez esetben nem baj, hogy gyengébb :D). Viszont más tapasztalata alapján alig szárítja a hajat, ami egy samponnál szerintem elég jó. Szóval száraz hajra, kifejezetten jó lehet.

"Szerintem ettől több hajam van, és nem is csöpög belőle két nap után a zsír."

dsc_0549.jpgA citromfüves sampon viszont nagyon szép fényes, ápolt dús hajat varázsolt nekem. Közben pedig tényleg sokáig nem zsírosodik. Átlagosan három naponta mosok hajat, ezzel ötig jó volt a hajam. E mellett valahogy a hajam formája is jobb mint szokott lenni.

Nekem egyértelműen a citromfüves hatása tetszik jobban. Ami picit problémás, hogyha magamtól veszem, akkor biztos a masikat választom a boltban a címke alapján. Szerintem szerencsésebb lenne arra az ápoló jelző (még ha nem is teljesen igaz azért), haj típus meghatározásnak pedig száraz, gyenge helyett. Mindenesetre jól sikerült termékekről van szó, érdemes tenni velük egy próbát :).

dsc_0962.jpg

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://blacktulipbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr8514167259

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása