Black Tulip Beauty

Arcápolási rutin

2016. szeptember 18. 11:50 - blacktulipbeauty

 Mielőtt belekezdünk az arcápolási rutinom, tudni érdemes rólam, hogy száraz bőröm van. Ez azért is érdekes számotokra, hiszen, nem feltétlenül ugyanaz az elengedhetetlen lépés egy zsíros bőrű embernek is (ott pl. valószínűleg fontosabb a tisztítás, mint az ápolás). Ezt mindenképp vegyétek figyelembe.

dsc_0603.jpg

-1. Kézmosás: Mielőtt bármit is elkezdünk érdemes kezet mosni, így legalább mi nem szennyezzük tovább az arcunkat.

0. Sminklemosás: Mielőtt bármit is elkezdünk érdemes megszabadulni a sminktől. Ehhez nem árt speciális sminklemosót használni, mivel a sima arclemosók nem feltétlenül tüntetik el ugyanolyan hatékonysággal a sminket. Tudom, hogy a csapból is ez folyik már, de tényleg ne aludjatok sminkben, sokkal több miteszer képződik akkor. Én az Yves Rocher kétfázisú sminklemosóját használom, szerintem ez egy nagyon hatékony lemosó, érdemes tenni vele egy próbát. Én nem használok külön lemosót arcra, de lehet, hogy érdemes lenne keresni egyet.

1. Arctisztítás: Nem érdemes kihagyni, hiszen ezzel a lépéssel tisztítjuk meg a bőrünket a nap folyamán ráragadt kosztól. Én érzékeny bőrre való Yves Rocher Micellásvizet használok reggel (néha este is), este pedig Neutrogena grépfruitos arclemosót (ez nem egészen az én bőrtípusomnak való, de nekem sem árt az alapos tisztítás, és én nagyon szeretem az illatát :)). Emellett  külön törülközőt használok az arcomra, ezzel is csökkentve a szennyeződés lehetőségét (kicsit talán túlzás, de nagyon cuki mini törülközőim vannak... :D)

2. Radírozás: Ezt a lépést nem mindig alkalmazom, illetve előfordul, hogy a tisztítási lépést kihagyom előtte. Ezt elvileg nem kéne, de csak eltávolítom a koszt is az elhalt hámsejtekkel együtt (azért ti legyetek rendesebbek...:)). Én a Neutrogena Visibly clear arcradírozót használom, nagyon kellemesen radíroz, rendszeres használattal pedig tényleg csökkenti a miteszerek számát.

3. Tonizálás: Ezzel a lépéssel előkészítjük a bőrünket az arcápolásra. Én ezt a lépést csak este vetem be és az Yves Rocher pórusösszehúzó tonikját használom (ez szintén inkább kombinált-zsíros bőrűeknek van kifejlesztve). Egy vattakorongra rakok belőle egy mogyorónyit és ezzel törlöm át az arcom, majd megvárom, míg eltűnik a ragacsos érzés ezután folytatom a rutint.

4. Arcápolás: Ha száraz bőrötök van ez az egész rutin legfontosabb része. Nekem tényleg lényegesen több bőrhibám volt amikor nem használtam arcápolót. Ha száraz bőre van az embernek, a szem környékén még szárazabb, így ha nem akarunk nagyon korán nagyon rácosak lenni  ezt a területet is érdemes (valamilyen nem ráctalanító!) krémmel elkezdeni ápolni nagyon korán. Nappalra ezenkívül érdemes valamilyen fényvédőset, vagy külön fényvédőt használni. Az általam használt nappali krém: Yves Rocher Hidratáló arckrém 25-ös fényvédő faktorral , illetve az éjszakai krém: Yves Rocher 24 órás hidratáló, tápláló arckrém normál/száraz bőrre . És szemkörnyék ápoló: Yves Rocher sensitive vegetal nyugtató krém (ebben a boltban sajnos ez az egyetlen ami 25 éves kor alatt ajánlott. De ez kellemesen hűsít és egy idő után tényleg csökkentette a karikáimat.)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://blacktulipbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr7610360848

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása