Black Tulip Beauty

Csersznyevirág minden mennyiségben

2016. április 13. 12:07 - blacktulipbeauty

12919770_1265015790194762_61503349135394832_n.jpg

Nem tudom, hogy mindenki így van-e vele, de én évszakonként váltogatom az illatokat, amiket használok, akár tusfürdőről, akár parfümről van szó. Ugyanis a kedvenc téli illataimat tavasszal már alig viselem el magamon. A tavasz pedig mostanában nálam egyenlő a cseresznyevirággal, imádom ahogy kinéz, a színét, a tényleges illatát és azt is amit az egyes cégek kihoznak belőle. Lentebb bemutatok négy terméket, amik ilyenkor teljesen elvarázsolnak :).

Az abszolút kedvenc termékcsaládom ilyenkor a L'Occiante cseresznyevirágos kollekciójának a klasszikus cseresznyevirág illatú darabjai. Az ajakbalzsamot leszámítva, amelynek valahogyan émelyítően édes illata lett, mindegyik darabot nagyon szeretem és kizárólag az áruk borsossága miatt nincs meg a teljes kollekció. Viszont a jövőben egészen biztosan bővülni fog, hiszen a minőségük tökéletes (mondjuk ennyiért legyen is...), az illatuk hosszan tartó és mint már mondtam nagyon nagyon kellemes. Nekem jelenleg a tusfürdő és a parfüm van meg, valamint próbáltam a kézkrémet és mindhárommal tökéletesen elégedett vagyok. Mindenkinek csak ajánlani tudom ezt a kollekciót.

Emellett az Yves Rochernak két termékét szeretném még kiemelni. Az egyik ez a virágzó cseresznyefa tusfürdő, melynek illata kissé édeskésebb és talán karakteresebb is mint az előző családé, ugyanakkor ez is nagyon kellemes. Ugyan ez sem olcsó. de azért jóval olcsóbb, mint a L'Occianté és ha törzsvásárló az ember, egy kisebb összegű vásárlás után akár ajándékba is adják (én így kaptam és a törzsvásárlói programokról tervezek posztot készíteni később). A másik termék egy halvány rózsaszín (jóval halványabb, mint amilyennek a fényképen tűnik) mono szemhélypúder (22- Rose Poivré , sajnos nem biztos, hogy kapható már, legalábbis a honlapon nem látom) melynek színe felvíve a cseresznyevirágokéra emlékeztet. Egyébként gyönyörűen pigmentált, remek alapszín és egész tartós, főleg ha az ember nem dörzsöli le a szeméről.

12957352_1276669795696028_244015684_n.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://blacktulipbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr468602226

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása