Black Tulip Beauty

Mindenre jó csodaszer? Az aloe vera.

2017. július 03. 18:19 - blacktulipbeauty

Az aloe vera levelében található zselés nedv bőrnyugtató, hidratáló, sebgyógyító hatásáról ismert. Tökéletes pattanás utáni sebek gyors eltűntetésére, illetve a megjelenő pattanások is gyorsabban elmúlnak tőle. Ugyanakkor ha minden egyes pattanásért levágnunk egy levelet nem marad sokáig növényünk :D. Emellett a növény nedve csak négy-ötéves kora után gyógyító, addig csak mérgező anyagot tartalmaz. (Wikipédia) Ezért érdemes megnézni a különböző aloe vera készítményeket.

19265109_1740722682624068_542446868_n.jpg

Az Aloe vera spray szerintem egy különösen jó megoldás, praktikus, jól eloszlatja a folyadékot így az gyorsan beszívódik. Használtam már napégésre (mert ha elmegyek strandolni hiába nem megyek napra, kenem be magam két óránként valahol mindig sikerül leégnem...). A hátamon egy rész eléggé piros volt, annyira ami már hámlani is szokott, de reggel este fújtam rá aloe vera sprayt és szépen bebarnult, mintha nem is lett volna piros.alveola-aloe-vera-spray-300-300.png

Illetve szérumként használom nyáron az arckrémek előtt. A pattanások, illetve az esetlegesen utánuk maradó sebek, hegek gyorsabban eltűnnek. Az arcápolóból kevesebb kell és jobban beszívódik, emellett én egyenletesebbnek látom a bőröm, mint mielőtt nem használtam. Zsírosabb bőrűeknek lehet hogy elég önmagában is, bár alapvetően szerintem nem árt rá egy kevés krém kiegészítőnek. Én a kezembe szoktam fújni három-négy fújásnyit, és azt oszlatom el az arcomon és a nyakamon (nem jó ha szembe kerül, ezért nem fújom közvetlenül az arcomra).

19718702_1740703939292609_766949010_o.jpg

Szőrtelenítés után szoktam még használni testápoló előtt, így az akkor megjelenő piros pöttyök is lényegesen gyorsabban eltűnnek mint a használata nélkül. Ha nyáron használunk testápolót amúgy is érdemes előtte használni, mert sokkal kevesebb kell, és gyorsabban beszívódik, így a kellemetlen ragacsos érzet gyorsabban elmúlik. Emellett az ilyenkor gyakrabban előforduló horzsolások (vagy csak én megyek neki mindig mindennek? :D) is valamivel gyorsabban gyógyulnak a használatával mint nélküle.

Ez a spray 1300 Ft-ba kerül, érdemes körbe nézni, mert sok márkának van ilyen terméke. Illetve, ha nem szeretitek a fújkálós változatot rengeteg gél állagú termék is kapható.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://blacktulipbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr2612637141

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása