Black Tulip Beauty

Tavaszi körömlakk

2017. március 09. 07:43 - blacktulipbeauty

Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én nagyon várom már az igazi tavaszt, amikor virágoznak a fák, és minden zöldellni kezd. Ezt a vágyamat próbáltam kifejezni a következő virágos körömlakkal.

Először is alaplakkot használtam az Essence the gel termékcsaládjából, egy ragadósabb alapot képez a körmön, így téve tartósabbá a végeredményt.

korom3.JPG

Ennek a típusú köröm festésnek az a lényege, hogy a középső, és a gyűrűs ujjon díszítjük a körmöt. Ennek megfelelően ezt a kettőt halvány lilára festettem (Yves Rocher coleurs nature 21-es árnyalatú lakkot használtam), a többit pedig sötét lilára (Bourjois So laque 37-es Bleu asphalte árnalatú lakkot használtam).

Amikor megszáradt az Essence the gel lakkjából a fehérrel (33-as wild white ways) raktam pár (két-három) hosszúkásabb (nem túl szabályos) pöttyöt a két díszítendő körmömre fogvájóval (én ketté szoktam törni/ vágni, mert a hegye túl aprót rakna), és természetesen hagytam megszáradni.

Majd a S-he Nail art fekete körömdíszítő tollával meghúztam a virágok szárait, és csészeleveleit (ha jól emlékszem így hívják a szirmok körül lévő zöld leveleket, de régen voltam biológia órán :D). Ezt úgy végeztem, hogy a körömágyamtól a pöttyig húztam egy vonalat, aztán kb feléig kihúztam a szélét mindkét oldalon, majd ez a pontot meghagyva befelé megvastagítottam, majd visszatértem, a szár felső kiindulási pontjába (lehet, hogy kissé túlmagyaráztam két egymásba nyúló levél rajzolását :D). Egyébként ez a díszítő toll nagyon egyszerűen használható, szerintem megfelelő vékonyságú is. Persze, különböző díszítő eszközökkel lehet sokkal vékonyabbat is húzni, de ezzel sokkal gyorsabban meg lehet csinálni a körmöt, és szerintem a vastagsága is rendben van, én legalábbis rosszabbra számítottam.

korom4.JPG

Végül a Rimmel Finishing Touch fedőlakkját használtam, ami szép fényt ad a lakknak, tartósabbá is teszi, de azért egy két körmömről mostanában mindig lepattog két nap után a lakk. Ha ezt újra csinálom, akkor közel egy hétig tartós marad (az alaplakkal), ami nem rossz azért. :)

A végeredmény:

 

korom.JPG

korom2.JPG

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://blacktulipbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr8112324029

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása