Black Tulip Beauty

Hajápolási rutinom

2017. február 12. 22:17 - blacktulipbeauty

A hajápolási rutinomban meglepően sok termék található,  de természetesen nem használok mindent minden hajmosásnál. Viszont legalább van választási lehetőség :D

1_01.JPG

Nekem a következő termékek váltak be:

0. Fejbőr radír: a Marix ScalpSyncét használom (más márkánál egyelőre nem is láttam) szépen eltávolítja a felhalmozódó elhalt hámsejteket a fejbőrről. Hűsíti a fejbőrt, és kevésbé lesz korpás hatású az ember feje. (Itt már írtam róla)

Hajpakolás: kb havonta, kéthavonta szoktam egy-egy ilyen kis, egyszer használatos csomagot venni a swiss-o-partól és elhasználni. Ez tényleg újjá varázsolja a hajat, gyönyörűen fénylik utána, én erősebbnek is érzem és sokáig ki is tart a hatása. Én a mézest és az argán olaj- áfonyásat kedvelem leginkább, de a többit is érdemes kipróbálni :).

1. Sampon: Két sampon van amit nagyon nagyon szeretek, a Gerovital hajhullás ellenije és a Schauma Keratin strong. Előbbiről már írtam kedvences posztot, szép is lesz a hajam tőle, lassan zsírosodik ÉS tényleg növeszti a hajat. 

A Schauma sampontól meg gyönyörűen fénylő és nagyon puha lesz a hajam. A balzsamjával együtt használva, volt, hogy megkérdezték hogy fodrásznál voltam-e, pedig három hónapja nem jártam arrafelé :D

2. Balzsam: Ebből csak a Schauma keratin strongot használom, próbáltam egy-két másikat, de ilyen szép fényes selymes hajat egyik sem csinált, illetve sokkal jobban fésülhető is tőle, úgyhogy maradok ennél. (A hajam alsó harmadára szoktam ezt felvinni.)

A balzsam lemosása után törülközőbe szoktam csavarni a hajam, amit legalább tíz percig rajta tartok. Ha több időm van többet, addig, hogy csak épp nedves legyen a hajam. Ezt sokan azért csinálják, hogy minél kevesebbet kelljen szárítani a hajat, mert elvileg az roncsolja azt. Nekem inkább az az indokom, hogy türelmetlen vagyok és öt percnél tovább biztos nincs türelmem haj-szárítózni. Nedves fejbőrrel pedig annyira nem jó kimenni, mert megfázik és ronda lesz. Illetve a félig nedves haj nem tartja meg igazán azt a formát amire szárítanád.

3. Hajnövesztő szérum: Ez szintén a Gerovital terméke, olyan heti egyszer használom, akkor is, ha a sampont épp nem. Nekem nagyon hatékony, persze valamennyi hajunk mindig ki fog hullani, de nem árt ha nem találsz minden reggel vagy tíz szál hajat a párnádon.

4. Hajolaj: Az Elseve Extraordinary olajból használok kb. egy pumpányit főleg a hajvégeimre. Nagy varázslatot én nem vettem észre, de szép puha tőle a hajam, mivel általában a hajam teljes alsó harmadára jut belőle jobban is fésülhető tőle.

Én nagyon ritkán használok egyszerre hajolajat és balzsamot is, nálam kb. kiváltják egymást. Illetve én nem szeretek egyszerre nyolcvan dolgot kenni a hajamra, de ez már az én hülyeségem.

5. Hajhab: Ezt viszonylag ritkán használok (mostanában inkább csak a frufrumra egy keveset), de amikor igen akkor a Syoss Full Hair 5-ot. Tényleg megtartja a félhosszú hajat kb. egy diónyi is, ha nem rakunk sokat kemény sem lesz tőle. Belemasszírozom a hajba, majd a Ebelin nagy körkeféjével beszárítom ilyen ilyen nagy, befelé görbülő ívre (bocsi, nem tudom szakszerűbben mondani :D). Ha a habot elhagyom , akkor is ugyanezt a szárítási módot alkalmazom. Ezzel a körkefével egyébként szerintem sokkal könnyebb ezt a nagy ívet létrehozni, mint a sima fémfogasokkal, illetve én a minőségét is jobbnak találtam. Persze drágább is, de azért nem nagyon sokkal. Az meg, hogy a túl forrósodást is mutatja még egy pozitívum.

+1 Hajkefe: én a Ebelin disznósörtés keféjét használom amikor épp nem mostam frissen hajat. Ezt alapvetően olyan típusú hajra ajánlanám, amelyik enyhén kócosodik (illetve, ha a balzsam/ hajolaj megoldja, hogy ne kócosodjon), ugyanis a nagyon nagy kócot nem szedi ki. Viszont egyáltalán nem húzza a hajat, és fényesebb lesz tőle picit, nekem pedig szépen ki is fésüli :).

Az eredmény :) 

2.JPG

3.JPG

4.JPG

Remélem, tudtam adni pár tippet, hogy milyen termékeket érdemes kipróbálni. :)

Ti miket használtok a hajatokra? :)

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://blacktulipbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr512189926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása