Black Tulip Beauty

Június-júliusi kedvencek

2016. július 23. 11:57 - blacktulipbeauty

Az első kedvences posztomban a nyári kedvenceimet mutatom be nektek. Remélem tetszeni fog :)

20160715_091719.jpg

Kezdjük a hajápolással:

Nagy divat a radírok használata, viszont fejradírról én még csak a fodrászomtól hallottam. A Matrix fejradírja egészen szépen eltávolítja a zsíros korpát. Ez olyan korpa fajta, ami nem hullik le a fejről, hanem megül a fejbőrön, mintegy második réteget képezve azon. Ezen ront az is, ha megfázik a fejbőr, ekkor még nagyobb réteg képződik a fejbőrön. Ez a nagy, száraz bőrfelület nehezen távolítható el magától meg nem is igazán tűnik el. Ha ezzel a radírral átradírozom hajmosás előtt a fejbőröm leszedem a kisebb darabokat, valamint a nagy "folt" is csökkent amióta használom. Ráadásul  sampon hatóanyaga is jobban beszívódik. Én heti egyszer szoktam használni, úgy, hogy minden ujjhegyemre nyomok egy mogyorónyit és ezzel végig-radírozom a fejbőröm. Általában kétszer kell ezt a folyamatot megismételni ahhoz, hogy mindent leradírozzak.

Sok ideig problémám volt a hajhullással, olyan szinten, hogy reggel a párnámon egész kis csomó volt. A Gerovial hajhullás elleni sampon illetve a hozzátartozó szérum ezt fél év után gyakorlatilag megállította. Illetve látványosan több babahajam van, és nőnek is. A sampont kb. heti kétszer használom, egy hajmosásnál egyszer. A szérumot leginkább akkor használom, amikor eszembe jut. Ebből pár fújásnyit kell hajszárítás előtt a fejbőrünkre fújni, nem kell lemosni. Nekem teljesen jó álagú hajat varázsol, nem szárítja, nem zsírosítja és tényleg hat. Szóval nekem nagyon bejött :).

Testápolás:

Nyáron ha testápolót használ az ember, akkor általában olyant keres, ami nagyon gyorsan beszívódik és nem marad utána zsíros réteg. A Dove purely pampering testápoló pont ilyen, emellett nagyon jól hidratál. Nekem a vaníliás- shea vajas változat van meg, aminek számomra kissé téli illata van, de ez legyen a legnagyobb baj :).

Arcápolás:

Eddig nem volt tapasztalatom micellás vizekkel, az Yves Rocher Sensitive vegetal micellásvizet ajándékba kaptm valami mellé. Aztán kikötött nálam a nagyobb verziója is. Szerintem jól tisztít, sminket nem is próbáltam vele lemosni, de a többi koszt leszedi. Illetve nem csípi a szemem, valamint a megfázáskor érzékeny, kidörzsölt orr környékemet sem csípte. Nekem nem marad semmilyen réteg a bőrömön, de mivel ez tulajdonképpen egy szappanos víz (minden micellásvízre igaz ez) én le szoktam mosni. Nem tudom mi mást kéne még elvárni egy micellásvíztől.

A The body shop oil of life gélkrémje tökéletesen hidratálja a száraz bőrömet. Könnyen beszívódik ez a zselé és rendkívül tartós. Viszont azt tudni kell róla, hogy tényleg száraz bőrre érdemes használni, a többi bőrtípúsnak kissé "sok" lehet.Én éjszakára szoktam használni, de ha használtok külön fényvédőt napközben is jó lehet.

Smink:

A szemhéj alapozókról, ha őszinte akarok lenni, volt egy olyan benyomásom, hogy fölöslegesek és biztos nem használnak. Hát ehhez képest most azt mondom, hogy alapozó nélkül szemre sminkelni nem is érdemes igazán, teljesen más színe lesz az egyes festékeknek, tovább tartanak és sokkal pigmentáltabbnak tűnnek. Az Yves Rocher szemhéj alapozója van meg nekem és teljesen elégedett vagyok vele, bár tény, hogy mást nem próbáltam még. 

Mivel a szempilláim fele szőke, így a szempillaspirállal általában elég nagy változást tapasztalok. Ezt én hétköznapra szeretem kissé "gyengíteni" így elkezdtem használni egy Yves Rocher hosszító barna színű spirált. Tetszik benne, hogy elég látványos az eredmény, mégsem tolakodó. Nekem ez a spirál elég tartós és nem is pereg le nyolc óra után sem.

Örömmel jelentem, hogy találtam egy rúzst ami nem tűnik el a számról fél óra után :). A Catrice ultimate stay rúzsát vettem meg a 140-es, Behind the red curtain árnyalatban. Ez egy gyönyörű matt piros szín. Az evést és az ivást is viszonylag jól bírja, nekem nem szárítja a számat, jól pigmentált és nagyon szép a csomagolása ;).

Nehéz olyan tust találni, amivel viszonylag könnyű szép vonalat húzni, és ez a vonal meg is marad akár 8-10 órán keresztül. A L'oreal Super Liner So Cuture szemhéjtusa az egyik legjobb, amit próbáltam. Vékony ecsetével egészen könnyű szép és nem túl vastag tusvonalat húzni. Mivel vízálló nem kenődik el és ugyanolyan állapotban marad estig, ahogy reggel megcsinálom. Kár, hogy csak fekete színben kapható.

Egyéb:

Az Oral-B elektromos fogkefém régóta megvan, de sok ideig nem használtam mert egyfelől drága a pótfej hozzá másfelől pedig felsértette az ínyemet, pedig alapvetően nem érzékeny. Most vettem egy DM saját márkás sensitive fejet és ezzel nagyon szeretem. Úgy érzem, hogy jobban tisztít mint a manuális fogkefe, emellett a beépített időzítő miatt biztosan nem mosom túl rövid ideig a fogam.

 

Szólj hozzá!
Címkék: Szépség

A bejegyzés trackback címe:

https://blacktulipbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr678906224

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása