Black Tulip Beauty

Radírozzunk!

2017. január 28. 22:29 - blacktulipbeauty

Az elhalt hámtestek eltávolítása minden évszakban fontos. Mivel télen általában szárazabb a bőrünk mint nyáron, ezért ilyenkor érdemesebb kicsit ritkábban radírozni (hetente, két hetente egyszer). Utána pedig (minden évszakban) nagyon fontos a bőr ápolása.

Én most három testradírról szeretnék összehasonlítást írni. Én mindhármat használom és nagyon szeretem őket. Ugyanakkor, ha most szeretnétek testradírt vásárolni, érdemes pár dolgot végiggondolni.

1. Yves Rocher testradír barackmaggal Eredeti áron 2190 Ft-ba kerül 150ml, de sokszor van akció rá. Illetve ha törzsvásárlók vagyunk sok kedvezményt kapunk (szóval érdemes :). Így ez nem számít nagyon drágának (bár tény, hogy pl egy Balea testradír tényleg lényegesen olcsóbb). Közepesen erősen radíroz, én ezt száraz bőröm ellenére is tudom hetente két-háromszor használni, persze ügyelve utána a hidratálásra. Külön kiemelném az illatát, mert az szerintem zseniális. Emellett a csomagolása nagyon praktikus, nekem sokkal jobban tetszik, mint a tégelyesek, hiszen jobban adagolható, nem kenek vele össze mindent és a használatok után is tiszta marad (nem kell folyton törölgetni).

novenyi_testradir_barackmaggal_70931.jpg

2. The Body Shop Grapefruitos testradír Ebből 200 ml-ről 4790 Ft-ba kerül, viszont van 50 ml-es kiszerelés is ami 1890 Ft-ba kerül, ami jó lehet kipróbálásra, bár annak azért nem olcsó. Az illata szerintem zseniális, de ha nektek nem tetszik kapható még 4 illatban. Ez is olyan közepesen radíroz mint az előző, talán egy picit finomabban is. Szerintem picit drága ár-érték arányban, hiszen kb. ugyanezt tudja az Yves Rocher is fele áron (kivéve persze, ha annak nem tetszik az illata).

tbs_grap.jpg3. Seacret Milk&Honey Salt Oil Scrub Nos ez az a cég amelyiknek az eladói a plázákban nem túl finom marketinggel próbálják eladni a termékeiket. Ez persze nem túl szimpatikus stratégia, de a termékeik meglepően jók és ha elég ügyes vagy akár a TBS ár szintje alá is le tudod alkudni magad :D. 400 g 5000-16000 Ft-ba kerül (igen, szép nagy különbség...). Nos magáról a termékről: ez egy só-radír olajban. A só leülepszik az aljára, ezt mindig fel kell keverni, ehhez ajánlott valamilyen műanyag kanalat használni, viszont így is elég olajos lesz minden a doboztól a kezünkig. Viszont szerinem ez az egy negatívuma van (az árán kívül persze :P).

Az illata szerintem elég semleges, de kellemes. Egy nagyon erősen radírozó bőrradírról beszélünk. (A többiekkel ellentétben, amelyeket én tusolás előtt használok) ezzel tusolás után érdemes ledörzsölni a bőrünket, majd lemosni. A fent maradó olajat pedig belemasszírozzuk a bőrünkbe (ha ezt is tusolás előtt használnánk lemosnánk az ápolót is). Megszabadít az elhalt hámsejtektől és sokkal jobban ápol mint egy átlagos testápoló, így ezután azt sem szükséges használni.

(A Baleának is van hasonló koncepciójú citromfüves radírja, annyit tudok róla, hogy ez is erősen radíroz és jóval olcsóbb 1300 Ft 250ml. Még nem próbáltam és amíg a seacretes tart [ami elvileg elég sokáig lesz] valószínűleg nem is fogom, mert ez annyira csodás ilyen típusú radírnak, de ha titeket érdekel a koncepció nézzétek meg. :)

seacret-salt-oil-scrub-300-300.pngRemélem segítettem, ha bőrradírt kerestek :).

Ti milyen bőrradírt használtok? :)

Szólj hozzá!
Címkék: Szépség

A bejegyzés trackback címe:

https://blacktulipbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr6512163489

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása