Black Tulip Beauty

MAGNIF'EYES - még egy csodás nude paletta

2017. január 22. 21:00 - blacktulipbeauty

A Rimmel London termékeiről alapvetően szerintem sokkal kevesebb szó esik mint amennyit érdemelne, hiszen drogériás viszonylatban szerintem kifejezetten jó termékeik vannak. Én a (szerintem) lilás árnyalatú nude palettájukat, a Magnif'eyes 002 London nudes callingot vettem meg. Nekem valamiért a barnás színek mindig is idegenek voltak, így ez az első ilyen palettám, és nagyon tetszik az enyhén lilás szín, hiszen sokkal kevésbé kellett így kimozdulnom a komfortzónámból.

3500 Ft-ba kerül, ami nem annyira kevés, de szerintem egy minőségi palettát kapunk, egész nagy mennyiségű porral, melyből nem is kell sokat használni.

A csomagolása egyszerű fekete, ami nekem kifejezetten tetszik. Illetve elég masszívnak tűnik, így utazáskor is könnyen magunkkal vihetjük. Ilyenkor a benne található egészen méretes tükör is nagy segítséget tud nyújtani.

A palettában nyolc szín található. Ez nem számít nagyon soknak, de ebből is vételen mennyiségű sminket el lehet készíteni, hiszen elég különböző színeket válogattak össze a tervezők. Megtalálhatóak benne matt és enyhén szaténosan csillogó színek is (nem az a nagyon csili-vili flitteres szerencsére, mert azok sokkal kevésbé kihasználhatóak számomra). Az első két nagyon halvány színt lehet a tejes szemhéjra használni, a következő hármat a teljes mozgó szemhéjra, az utolsó hármat pedig kontúrozásra (külső szemzug, mélyítővonal, illetve szem kihúzása). Ezt részletesen le is írják a paletta hátoldalán és smink tippet is mutatnak különböző alakú szemhez (azért ettől senki nem tanul meg sminkelni, de tetszik, hogy segítenek a paletta kihasználhatóságának megismerésében).

dsc_0093.JPG

Szerintem nagyon szépen pigmentáltak a színek és jól fognak. (Bár az első annyira hasonlít a bőrszínemhez, hogy a 15. rétegben látszik csak valami a kezemen, de ez nem az ő hibája, sötétebb bőrszínen szerintem tökéletesen mutathat, de nekem is tökéletes alapnak :) Eléggé porzik, bár emlékeim szerint a Maybellines paletta pl. jobban (de ez nincs meg nekem, csak barátnőimét próbáltam). Az applikátor amit hozzáadnak egész használható, bár szerintem egy rendes smink teljes elkészítésére nem alkalmas (satírozásra nagyon nem) de a színek felvitelére egészen használható.

dsc_0043.JPG

dsc_0055.JPG

dsc_0060_01.JPG

dsc_0059_01.JPG

dsc_0052.JPG

dsc_0047.JPG

Ha palettát kerestek mindenképp nézzétek meg ezt is :).

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://blacktulipbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr9112146327

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása