Black Tulip Beauty

Bourjois rouge edition velvet

2017. április 30. 20:02 - blacktulipbeauty

Nagyon szeretem a matt rúzsokat, mostanában pedig a hétköznap is szoktam erősebb árnyalatokat is viselni. Ugyanakkor nagyon könnyen kiszárad a szám, amin egy rúzs kifejezetten hülyén tud kinézni. Illetve nem szeretem két percenként nézegetni, hogy a számon van-e még a rúzs, elkenődött-e, stb. A Bourjois folyékony matt rúzsai nagy kedvenceim ebben a kategóriában.

bourjois.jpg

3500 Ft-ba kerül, ami középkategóriásnak számít, és szerintem ez ár-érték arányban teljesen jó, viszont sokszor lehet rá kifogni 20-25% kedvezményt. Illetve a budaörsi outletben van egy Parfüm outlet, ahol nem csak parfümöket lehet kapni, hanem különböző kozmetikumokat is nagy kedvezményekkel, én itt vettem ezeket a rúzsokat legalább 50%-os kedvezménnyel.

A csomagolásuk szerintem nagyon letisztult és gyönyörű, és az kifejezetten tetszik, hogy mindezt úgy sikerült elérniük, hogy távolról látszik, mindegyikről a színe. Reggel félálomban kifejezetten hasznos, ha nem kell mindegyiket kinyitogatni. ;)

Nagy színválasztékban kapható, viszont a nagyon extrém színek hiányoznak a kínálatból. Tehát ha sötétlila, csokibarna vagy hasonló rúzst szeretnénk, azt ne keressük a kínálatban, ugyanakkor a rózsaszínek, pirosok, vörösek nude-barnák széles választékát megtaláljuk a kínálatban.

Rendkívül jól pigmentált termékek. Engem picit be is csaptak mert a 04-es Peach Clubnál, és a 07es Nude-istnál sokkal tompább színre számítottam a csomagolás alapján, viszont mindkettő kifejezetten erős és élénk. Én nem bánom, hogy utóbbi például egy erős koszos rózsaszín, ugyanakkor mindenképp érdemes kipróbálni drogériákban kézfejen legalább, hogy milyen, ne otthon lepődjetek meg...

A hozzájuk tartozó applikátor viszonylag kicsi, és elég könnyű vele pontosan dolgozni. Ugyanakkor viszonylag lassú felvinni vele a terméket, pont a kis mérete miatt. Emellett viszonylag kevés terméket vesz fel, melynek előnye, hogy nem nagyon tudjuk túl vastaon felvinni véletlenül, ugyanakkor szintén lassítja a sminkelést.

20170429_161050.jpg

Miután felvittük nagyjából egy fél órát érdemes várni amíg eszünk, iszunk. Ennyi idő alatt viszont teljesen megszárad és rendkívül tartós marad. A kifejezetten zsíros ételektől természetesen lekopik, de akkor is csak a száj belső részén, és ezt már könnyű, és gyors is kijavítani. Én ebéd után szoktam ránézni és javítani rajta, egyébként ki szokta bírni nyolc-tíz órát rajtam tökéletes állapotban.

Lemosni olajos mosókkal érdemes, valamilyen két fázisú micellás vízzel, vagy szemlemosóval. Mással tényleg nem érdemes próbálkozni, de ezek gyorsan és maradéktalanul le tudják oldani.

Szerintem minden matt rúzs szárítja valamennyire az ajkakat, ez is minimálisan, illetve kiemeli ha repedezettek. Viszont ezeket tudom két nap egymás után is hordani, úgy hogy este használok ajakápolót, ezt pedig közel sem mondhatom el minden matt rúzsról, ugyanis eléggé száradásra hajlamos ajkaim vannak.

Szerintem gyönyörű a végeredmény és nagyon tartós is (ha nem eszünk a felvitel utáni félórában).

bourjois2.jpgbourjois3.jpgKézen nekem egy rúzs sem mattul le úgy mint szájon (gondolom vastagabban viszem fel), de a színek azért látszanak :) 

Nektek mi a véleményetek a Bourjois folyékony matt rúzsairól? Mik a kedvenc folyékony matt rúzsaitok? :)

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://blacktulipbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr3612467599

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása