Black Tulip Beauty

Catrice zöld korrektor- teszt

2017. április 12. 08:17 - blacktulipbeauty

A hétvégén volt a Vivichitta félmaraton, amin én is futottam. Ez volt az első ilyen hosszú lefutott távom, és nagyon jó érzés, hogy sikerült lefutni :)

Viszont, ügyesen elfelejtettem fényvédőt vinni, és ritkán fordul elő ilyen, de most az arckrémemben sem volt fényvédő faktor. Szóval a két óra futás alatt kissé sikerült megpirulnom. Nem olyan vészesen de látszik.

Szerencsére a hétvégén Glamour napok volt :D. Az egyik szerzeményem pedig pont egy zöld korrektor volt. Nevezetesen a Catrice Camouflage zöld tégelyes korrektora, mely a bőr pirosság és a pattanások eltűntetésére való.

untitled.pngEzt a terméket vittem fel a pirosabb részekre, majd erre raktam rá közvetlenül az alapozót. Fontos, hogy ez utóbbit ütögető mozdulatokkal vigyük fel, különben elkenjük alatta a korrektort és sokkal kevésbé lesz szép a végeredmény.

Szerintem jelentősen halványult így a  pirosság, én jobbnak érzem, mintha egy sima alapozóval próbálnám eltüntetni, vagy akár egy bőr színű korrektorral. Emellett sokkal természetesebb végeredményt is kapunk, sokkal kevésbé látszik hogy használtunk korrektort. Ugyanakkor szembe világító lámpa esetén sokkal pirosabbnak látszik. Szóval ha a fürdőben nem látjátok az eredményt, azért még ne írjátok le elsőre, nézzétek meg kint is. ;) Szerintem elég jó a fedése a korrektornak, jól építhető, viszont, ha mondjuk pattanásra kevésnek találjátok, fel lehet felé vinni a szokásos korrektort is (természetesen ezt is ütögetve ). Így is sokkal természetesebb hatást kapunk.

Íme az eredmény képekben (a kócosságomtól tekintsetek el...):zold.jpg

        Pcit pirosan                                 Csak korrektorral                      Alapozóval és korrektorral

Összességében szerintem egy nagyon jó termékről beszélünk, szépen halványítja a pirosságot. Viszont, mint az összes ilyen színes korrektornál, érdemes egy bőrszínű terméket is rávinni, ugyanis ahol nem volt elég piros az arc ott természetesen zöldes árnyalatot kap, máshol pedig esetleg túl fehéres árnyalatú lesz.

 

 

 

Szólj hozzá!
Címkék: Smink

A bejegyzés trackback címe:

https://blacktulipbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr4812415231

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása