Black Tulip Beauty

Őszi körömlakk

2016. szeptember 26. 22:40 - blacktulipbeauty

 A Glamour magazin októberi számában bemutatja az idei őszi körömlakk divatot. Habár én teljesen értem ezen divat létezésének okát, megihletett az egyik kreáció és el is készítettem a saját ízlésemre szabva.

Azt tudnotok kell, hogy az első próbálkozássom részleteit örökítettem meg, tehát közel sem lett tökéletes, ugyanakkor szerintem ez segít nektek, hogy ne kövessétek el ugyanazokat a hibákat amiket először elkövettem. És azért egész vállalható lett az eredmény szerintem :).

1. lépés: Fessük ki a körmeinket az alap színnel (esetleg színekkel, ha ti vadabbat kartok) és várunk, hogy teljesen megszáradjon, érdemes este kifesteni és reggel folytatni a díszítéssel.

 dsc_0600.jpg

Látszik, hogy ráfestettem az ujjaimra is, de ez reggelre simán lekaparható, minden erőlködés nélkül, úgyhogy én erre nem szoktam olyan nagyon "rágörcsölni".

2.- n. lépés: Celluxszal leragasztjuk a körmünk nagy részét (az egészet, amit nem akarunk az új színnel összekenni), és egy az alapszíntől teljesen eltérő színnel lefestjük. Várunk kb öt másodpercet és lehúzzuk. Ha megszáradt megismételjük egy másik  elütő színnel. Kész is :) 

A cellux ragasztásánál érdemes figyelni rá, hogy csak ott lóghat le a körömről, ahol nem ér hozzá a bőrhöz, ugyanis ott képtelenség úgy felragasztani, hogy ne folyjon be alá a festék. Emellett, ha ti is türelmetlenek vagytok és nem várjátok meg, hogy a díszítő teljesen megszáradjon, a körvonala akkor is meg fog maradni, azt nem szedi le a cellux, így óvatosan javítható a helyzet :).

dsc_0604.jpg

dsc_0609.jpg

dsc_0611.jpg

dsc_0614.jpg

Íme az eredmény:  Vasárnap este...

20160925_103504.jpg

...és hétfő este :).

 20160926_201629.jpg

A használt körömlakkok: Bourjois, So laque glossy, 06 Adora-bleu; Catrice, Ultimate nail laquer, 540 Am I Blue Or Green; Essence, Multi dimensiin XXXL Shine nail polish, 67 Just sout!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://blacktulipbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr5811743599

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása