Black Tulip Beauty

Szilveszteri smink három variációban

2017. december 31. 11:41 - blacktulipbeauty

Három sminket mutatok be ebben a posztban, mely tulajdonképpen egy, melyen viszonylag könnyen és gyorsan megvalósítható, de látványos változtatásokat vittem végbe. Így a viszonylag visszafogottabb sminket kedvelők, és a "végzetasszonyok" is megtalálhatják a nekik tetszőt.

dsc_0556.jpg

Alapozás után a teljes szemhéjamra felvittem egész sokat az ezüst színű Maybelline Colortattooból (50 Eternal Silver). Ezután a Lovely Dark nude palettából használtam a belső szemzugomba az ezüstös-, a mozgószemhéjam középső részére a bronzos-, külső részére pedig az aranyos árnyalatot (lásd lent a képen ilyen sorrendben számozva). Majd cicás tusvonallal kihúztam a szemem. És kész is a visszafogott szilveszteri smink.:)

nevtelen_5.jpg

dsc_0527.jpg

Aki picit többet szeretne : a mozgó szemhéj felső szélét is kihúztam fekete tussal viszonylag vastagon. Amire itt érdemesfigyelni, hogy a külső széle a cicás tusvonal végétől iduljon, de továbbra is hegyes maradjon, illetve, hogy nagyjából a szemhéj közepéig húzzuk, ahol szintén hegyes legyen a vége. Ehhez a smikhez már élénk rúzs illik: az essence Velvet matt rúzsai közül a  18-as árnyalatú bordó rúzst használtam.

dsc_0545.jpg

dsc_0546.jpg

dsc_0542.jpg

Akinek ez is kevés: cutcreese szerűen, csak a felső tusvonal felé vittem fel fekete szemhéjpúdert. Bentről kifele húztam az ecsetet, és csak a tusvonal belső szélétől kezdtem felvinni, kifele szélesedő háromszög alakban. A  külső részen a szempilláim végét az essence  spiráljával ezüstösre színeztem (ezt a teljes szempilla-soromon használt fekete spirálra vittem fel).

dsc_0554.jpg

dsc_0558.jpg

Szólj hozzá!
Címkék: Smink

A bejegyzés trackback címe:

https://blacktulipbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr3713532429

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása