Black Tulip Beauty

Aktuális kedvencek

2017. november 29. 14:12 - blacktulipbeauty

Azokat a termékeket  mutatom be ebben a posztban, melyeket mostanában a legjobban szerettem. Van bőrápolási- és sminktermék is köztük. Utóbbinál az általam használt árnyalatot odaírtam zárójelbe.

20171126_191438.jpg

Scholl Velvet Smooth Elektromos talpreszelő gyémánt kristályokkal

Lehet, hogy furcsa ősz végén lábápolási kedvenceket bemutatni, de kevés olyan bosszantó dolgot tudok öltözködés során, mint amikor az új, szép harisnyádat kibolyhosítja a talpadon lévő bőrkeményedés. Így talán ősszel én erre még nagyobb hangsúlyt fektetek mint nyáron.
A legdurvább fej van meg nekem. Tény hogy nem ad önmagában tökéletes eredményt, de ennyire gyorsan ennyire látványos eredményt még egy krémmel/talpreszelővel sem sikerült még elérnem. Számomra kifejezetten előnyös, hogy szárazon lehet csak használni, mert ez kifejezetten gyorsítja a használatot.
Az egyetlen problémám vele az ára (11-13000 Ft), viszont majdnem minden akciós napon meg lehet venni 5500 Ft körül amennyit viszont szerintem  megér.

scholl-velvet-smooth-elektromos-taplreszelo-gyemant-kristalyokkals-300-300.png

Yves Rocher Levendulás Lábápoló Balzsam

Nagyon gazdag krém, viszont a tényleg száraz részekbe elég hamar beszívódik. Kevés kell belőle és tényleg puhítja a lábat. Az illata pedig nagyon kellemes, nyugtató. A Scholl talpreszelővel együtt nagyon szép végeredményt kapok.

yves-rocher-regeneralo-labapolo-balzsam-karitevajjals9-300-300.png

Max Factor Creme Bronzer (05 Light Gold)

ŐsszelÉrdekes állaga van, de inkább por bronzosító mint krémes szerintem. Viszont nagyon könnyű eldolgozni. Nagyon kellemes, halvány színe van, nem üt el nagyon a világos arcbőrtől. Egyáltalán nem narancssárgás, mint a  drogériás bronzosítók többsége. Apró csillámokat tartalmaz, de ez csak egészségesebben fénylővé teszi az arcot, ezzel is eltüntetve a sápadtságot, nem emeli ki a bőrhibákat. Végeredményben nagyon természetes hatást kapunk.
Drogériás viszonylatban elég drága (3600 Ft) de megéri megnézni, ha egy tényleg jó terméket szeretnétek.

s-l640.jpg

Rimmel Provocalips (Little minx)

Matt rúzsokból több tartós darabom is van, azoktól már eléggé el is várom, hogy azok legyenek, de végre találtam egy fényes ajakrúzst is ami megmarad a számon! A színe több mint 16 órán keresztül tartott a számon, pedig ettem is meg ittam is közben (ezt nem is ígéri pedig, elvileg csak "csókálló"). Csak a belső részen kopott alig láthatóan. A fényessége azért fakult ennyi idő alatt, de nem mattult le teljesen. Ha csak az első réteget kenjük fel, nagyon ragadós marad, így mindenképp szükség van a második átlátszó rétegre is, ami tartósítja is és fényt is ad. 

provocalips-16hr-kissproof-ajakruzs2s-300-300.png

Yves Rocher So Elixir Purple

Ez számomra Az ősz végi- téli illat. "Egy mámorító és ellenállhatatlan illat, a csábítás erejének leleplezése. Pacsuli és Vetiver esszenciák és Tubarózsa párlat egyedülálló szövetsége egy hihetetlenül nőies, fás-virágos elixírben, melyet csipetnyi Tonkabab és Tömjén kivonattal is megfűszereztek." Az Yves Rocher így jellemzi ezt az illatot. Én annyit tudok róla elmondani, hogy viszonylag tömény, elég édeskés (azt hiszem pont ez nem tetszik benne nyáron :D). Rajtam szerintem elég karakteres és tartós is. 

so-elixir-purple-eau-de-parfum-300-300.png

London Fruit&Herb Peach Paradise tea

Télen nagyon szeretem ezt a teát. Az illata is és az íze is zseniális. Valahogy átmelegít a hidegben.

london-tea-gyumolcs-barack-filteres.jpg

 Ha tetszett kövessetek facebookon és instagramon, hogy ne maradjatok le az újdonságokról! :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://blacktulipbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr6013394591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása