Black Tulip Beauty

Strand look városba

2017. július 17. 08:12 - blacktulipbeauty

Régóta nézegetem az Ipanema szandálokat, és most a budaörsi outletben találtam egy sötétkéket kifejezetten jó áron. Nagyon szeretem hordani hétköznap is bármilyen ruhával mert nagyon kényelmes, de ha épp strandra-menős-hangulatom van, viszont a városban van dolgom, akkor még pár aprósággal kiegészítem és máris megvan a vízparti érzés.

20170713_085238.jpg

A lenge középkék-fehér szoknyának és sima fehér topnak számomra önmagában is strandos hangulata van, de azért még nem árt pár kiegészítő apróság ;).

A szoknyához illő Yves Rocher Luminelle kék szemceruzával cicásan kihúztam a szemem. Azért, hogy olyan hegyes legyen, mintha tussal csináltam volna először kihúztam ceruzával amennyire hegyesre tudtam (itt jó taktika kintről befelé húzni a vonal végét), majd egy szemfestéklemosóba mártott fültisztító pálcikával belülről kifelé, az alsó felénél egyenesebbre és hegyesebbre húztam. Majd a nagyon túlnyúló részt lemostam.
Nekem nagyon rejtett szemhéjam van, így mivel a szemceruza nem vízálló, ha csak kihúzom fél perc múlva a szemhéjam felső részén találom a festék felét, ezért szemhéj alapot használtam először, majd rá egy picit csillogó bőrszínű szemhéjpúdert. Még így is "felmászott" picit a festék, de jóval kisebb mértében és ez így már nem zavar különösebben.

20170713_084533.jpgA számra a Bourjois Rouge Edition Aqua Laque 02 Rosé on the rocks árnyalatát használtam, nincs erős színe szájon, így inkább csak egy enyhe vizesen csillogó hatást kelt az ajkakon, tovább erősítve így a strandos-hatást. Nem nagyon tartós (mint az ilyen fényes rúzsok-szájfények általában), viszont nekem kifejezetten tetszik, hogy nem erős fénye van, hanem tényleg csak olyan, mintha most jöttünk volna ki a vízből. Érdemes estleg megnézni a Müllerekben a leértékelt termékeket, mert ott láttam már csak ilyen típusú szájfényeket.

A hajamat Rowenta CF3352 hajgöndörítő vassal vékony tincsenként begöndörítettem. Ahhoz, hogy olyan hatást érjek el mintha a víz miatt göndörödött volna be el a tincsek kb. felét kifelé, a másik részét pedig befelé csavartam.Így kevésbé rendezett hatást kaptam, mintha csak befelé csavartam volna a tincseket. Majd vártam pár percet a rögzítés előtt, hogy kissé kirúghassa magát.

20170713_084741.jpgA körmeimet az Essence The Gel körömlakkjával fehérre festettem, majd a gyűrűs- és a középső ujjamra hullámokat rajzoltam fogvájóval sötétkék Miss Sporty Clubbing Colours lakkal. Így nem lett persze annyira szabályos mint sablonnal, de itt nem is az volt a célom, ennél a kinézetnél szerintem kifejezetten jól is mutat ha kissé rendezetlenek a hullámok. Viszont, biztosan lehet hullámos sablont is kapni, ha szabályosabb végeredményt szeretnétek :).

20170716_233527.jpg

Kész is a strandos külső, egy városban rohangálós, dolgozós naphoz :).

20170713_085450.jpg

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://blacktulipbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr2712668495

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása