Black Tulip Beauty

Nyári szivárványsmink

2017. július 09. 15:48 - blacktulipbeauty

Az nem újdonság, hogy a szivárvány komplementer színei, például a lila és a sárga különösen jól tudnak együtt mutatni. Szemhéjfestésre mégis ritkábban alkalmazzuk ezeket az ellentéteket. Viszont nyáron ha erősebb sminket szeretnénk érdemes ezekkel is próbálkozni, nagyon különleges hatást lehet elérni :).

20170702_133010.jpg

 Alapnak az Yves Rocher szemhéjpúder alapját használtam, ezt a Bourjois Radiance Reveal 01-es Ivory korrektorára vittem fel (picit kevésbé látszanak így az erek a szemhéjamon). A szemzug belsejébe a L'oreal Color Riche Les Ombres S3 Disco smoking palettájának 4-es árnyalatát használtam. Ez a palettában nagyon sárgásnak tűnik, így még sose használtam (nem annyira szeretem a sárga színt), viszont a szemhéjon gyönyörű aranyos-sárgás csillogó színe van ami kifejezetten tetszik a szememen. E mellé a 3-as, rózsaszínes, lilás árnyalatot, a külső szemzugba pedig a 2-es lilát vittem fel (igyekeztem szimmetrikusan használni a két szemre). A mélyítő vonalba a Rimmel London Magnif'eyes 002 London nudes calling paletta legsötétebb színét használtam. Természetesen mindent eldolgoztam, de csak annyira, hogy azért külön is látszanak a színek. A szempilla tövébe a L'oreal paletta 1-es fekete árnyalatával húztam egy nagyon vékony vonalat. A végén egy szemfesték lemosóba mártott fültisztítóval egyenesebbre húztam a festés külső szélét, hogy ne egy nagy foltnak tűnjön a smink széle.

20170702_132524.jpg

A számra az Astor Rouge Couture 103 Mauve Organza árnyalatú rúzsát használtam az Yves Rocher mattító alapján, ami kissé elvesz a szín erősségéből, így pont jó az erős szemfestés mellé.

Szempillaspirál: Maybelline Volum’ Express Falsies Vízálló Szempillaspirál 
Szemöldökspirál: Bourjois Browdesign Szemöldök Formázó Zselé
Alapozó: Yves Rocher Pure Light 100 Beige

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://blacktulipbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr3712637033

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása