Black Tulip Beauty

Gyors arany-ezüst fesztivál-smink

2017. június 25. 23:46 - blacktulipbeauty

Szerintem kifejezetten szép, különleges és látványos hatást kapunk, ha kombináljuk az ezüstöt arannyal és egy kis bronzzal. Mind természetes mind pedig mesterséges fényben jól mutat, ugyanakkor sem a dupla cicás tusvonal, sem pedig az aranyosan csillogó száj elkészítése nem igényel túl sok időt, így nem kell órákig sminkelnünk indulás előtt. Emellett pedig kifejezetten tartós is, így nem kell folyton azon agyalni, hogy hogy is nézünk ki. Fesztiválra is ideális :).

20170625_142120.jpg

Először lealapoztam az arcomat az Yves Rocher Pure Light alapozójával (Beige 100 Trés Clair árnyalatban), azután a Bourjois 33-as Lilas d'or árnyalatú pirosítóját használtam (ez tele van arany csillámokkal, de csak mesterséges fénynél csillog nagyon, egyébként egészen diszkrét egy rétegben és nagyon tartós). Majd a Catrice Sun Glow mineral bronzing powderjével bronzosítottam. A 011 Golden Light árnyalatút használtam, mint a neve is mutatja ez is tartalmaz arany csillámot, bár lényegesen kevesebbet mint a pirosító. Ezután highlighterként felvittem az arccsontomra, az orrom hegyére és a szám felé az Essence Blossom Dreams pirosítóját 01 Call me coral árnyalatban. Ez ugye elvileg pirosító, de alig van színe, még az én viszonylag fehér arcomon sem látszik igazán, viszont gyönyörű ezüstös csillogása van, szóval ideális highlighter. Ecsetként az Essence 01 Whisper of spring ecsetével vittem fel, nem látszik rajta első pillantásra, de ez egy kifejezetten jó highlighter ecset. A szemöldököm külső széle alá egy pöttynyit használtam az Essence blossom dreams liquid eyebrow lifteréből 01 Just gimme the light árnyalatban. Ebben is ezüstös csillámok vannak, viszont sokkal nagyobb méretűek mint a pirosítóban, így ezt nem használnám "rendes" highlighterként, mert azért mégsem az a cél, hogy diszkógömb legyek. Az Essence termékek mind limitált tavaszi kiadásúak, de érdemes benézni a Müllerbe mert én találtam ott mostanában pár ilyen terméket.

20170625_185509.jpg

A szememre húztam egy cicás tusvonalat a Maybelline 50 Eternal Silver árnylatú Color Tattoojával. Ehhez a Real Techniques vékony kihúzóecsetét használtam. Ezt a tusvonalat elég vastagra csináltam, ugyanis ezután a szempillák tövébe, az előző tusvonalra húztam egy másodikat a bronz színű Avon Liquid Chromejával. Figyeltem rá, hogy az ezüst vonalból is nagyjából ugyanannyi látsszon felül, mint a bronzból alul, illetve, hogy egy, éles hegyben végződjenek. Olyan hatást igyekeztem elérni, mintha egy, két színű tussal húztam volna. Szempillaspirálnak a Maybelline The falsies volume express vízálló szempillaspirálját használtam, mellyel egyfelől nagyon hosszú pillákat tudok magamnak varázsolni másfelől pedig nagyon tartós is. Nem potyog, és mivel vízálló, ha esik sem kell aggódnom, hogy fekete paca lesz a szemem alatt.

20170625_184956.jpg

A számra a Milani Amore Matte Mettallic lip crémejét használtam a 01 Chromatic Addict árnyalatban. Ez egy nude alapú arany színű rúzs, és nevével ellentétben teleszórták csillámporral is (vagyis nem túl matt...). Mindenesetre egy gyönyörű színű rúzs. Bár az első használatnál arany fóliára emlékeztető lett a végeredmény, de azóta folyékonyabb, és sokkal jobban kezelhető lett az állaga.

Kész is. :) 

nevtelen_3.jpg

20170625_135949.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://blacktulipbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr5412619865

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása