Black Tulip Beauty

Ragyogó arc- tavaszi kedvencek

2017. április 25. 06:46 - blacktulipbeauty

Tavaszra eléggé megfakul az ember bőre. Nekem nem kifejezetten az a problémám, hogy nagyon fehér vagyok, sokkal inkább a fénytelenség és sápadtság zavar. Az itt következő termékek, amolyan tavaszi kedvencek számomra. Bár ez közel sem a teljes lista ahhoz, de túl sok termék is lenne egy bejegyzésbe.

20170417_163930.jpgAlapozóból amim volt túl sötét erre az időszakra, ezért kerestem egy másikat, ami kevésbé sárgás, pici csillogást ad a bőrnek. Én alapvetően sem szeretnék nagyon matt bőrt (elég száraz ahhoz a bőröm, hogy magától is az legyen), de most mint már mindtam kifejetetten vágyok egy kis ragyogásra. Emellett nem akartam erős fedésű alapozót, mert nincs rá szükségem. A néha megjelenő pár pattanás eltűntetésére célszerűbb szerintem korrektort használni. Ezért esett a választásom az Yves Rocher Pure Light alapozójára (100 Beige, Trés Crair). Ez egy enyhe-közepes fedésű alapozó. Ha felvisszük gyakorlatilag láthatatlan, viszont gyönyörű, nagyon egyenletes ragyogó bőrt eredményez. Szimplán picit nedves kézzel, vagy sminkszivaccsal eldolgozva is tökéletes eredményt kapunk.

20170417_163826.jpgPirosítóból világos bőrre ilyenkor különösen nem érdemes sötétebb pirosítót használni, mert csak kiemeli a sápadtságot, és pint ellentétes hatást érünk el, mint szeretnénk. Én a pasztell-rózsaszíneket szeretem használni leginkább. Ilyen az Essence Satin Touh Blush 010 Satin Coral árnyalata. Ez egy szatén fényű, nagyon szép halvány rózsaszín pirosító. Illetve a Catrice Definin Blush 080 Sunrose Avenueje. Ez pedig egy szintén gyönyörű világos rózsaszín, kevés csillámport tartalmazó pirosító. Felvinni az Yves Rocher pirosító-ecsetével szoktam, ezzel könnyű eldolgozni, a halványtól az erős színig bármilyen árnyalatot elérhetünk és nagyon természetes eredményt kapunk (nekem a szálait sem hullatja az ecset).

20170417_164011.jpgBronzosítót viszonylag sokáig kerestem, ugyanis abból mem tetszenek, a sok csillámport tartalmazók. (Van olyan ami gyakorlatilag egy nagyon sötét high lighter...) Ugyanakkor egyelőre nem is akartam nagyon drágát venni belőle, viszont erre van ilyenkor leginlább szüksége az emvernek, hiszen ezzel leget alegkönnyebben életet lehelni a bőrbe. Ezért esett a választásom a Catrice Sun Glowjára (010 Golden Light).Ebből egy keveset szoktam felvinni az almácskám alá, a homlokom felső-, az állam alsó egészére és az orom két oldalára. Természetesen jól eldolgozom. Erre szintén pirosító ecsetet használok, amíg megtalálom a tökéletes bronzosító ecsetet, ez is működik.

20170417_163755.jpgHa még egy kis plusz csillogásra vágyok, akkor pedig a Catrice highliter gyöngyeit használom. Ebből nagyon keveset szoktam felvinni kívül a szemek alá az arccsont tetejére, az orrhegyre és a szám felé középen közvetlenül (de nehéz ezeket a részeket megfogalmazni az arcon :D). Szeretnék majd beszerezni egy közvetlenül erre való ecetet, de egyelőre jól funkcionál egy ebayes szemhély árnyékoló ecset is. Elég természetes hatást kapok vele.

Illetve nagyon szeretem mostanában az élénk matt rúzsokat, de ha mégsem ilyent használnék, akkor a Maybelline Baby Lips Elektro Strikeját használom, mely erős szín, de mivel színezett ajakápoló csak egy enyhébb színezést ad a szájnak. Ez viszonylag gyorsan kopik, de nyugodtan újra lehet kenni tükör nélkül is, és nagyon szépen ápolja az ajkakat.

nevtelen.jpgElőtte-utána :)

20170417_163346_1.jpg

 

Szólj hozzá!
Címkék: Smink

A bejegyzés trackback címe:

https://blacktulipbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr712426359

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása